Breaking News

Marketing i PR

Influencer pomoże zdobyć klientów. Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

5 sierpnia 2018

Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów? […]

Read More

Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

3 sierpnia 2018

Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności. Tożsamość bowiem to wizja siebie samego, natomiast wizerunek stanowi nasz obraz w oczach innych. Szereg podejmowanych przez nas działań może mieć pozytywne, ale też niepożądane skutki dla naszego biznesu, które nieraz mogą nas wiele kosztować. W […]

Read More

Chupa Chups: influencerzy promują lizaki 3D

1 sierpnia 2018

Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy. – Nasz produkt jest skierowany do nastolatków, którzy właśnie tam często poszukują informacji o trendach i nowościach – mówią przedstawiciele Chupa Chups.

Read More