Breaking News

Marketing i PR

Branża reklamy online buduje przyjazne środowisko dla użytkowników internetu

Branża reklamy online buduje przyjazne środowisko dla użytkowników internetu

6 marca 2020

Coalition for Better Ads (CfBA) to międzynarodowa inicjatywa szeregu firm, której jednym z celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie tych reklam, które uważane są za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów. Dotychczas Koalicja wprowadziła standardy dotyczące formatów statycznych w środowiskach PC i mobile, obecny zaś reguluje szczegółowo obszar […]

Read More
Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante

Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante

6 marca 2020

Justyna Święty-Ersetic jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski, Europy i Świata oraz rekordzistką Polski. Największe sukcesy odnosi w biegu na 400 metrów. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i Rio de Janeiro. Jej osiągnięcia i rozwijająca się kariera sportowa od lat budzą zachwyt i szacunek kibiców. Teraz Justyna Święty-Ersetic została ambasadorką firmy Sante. Jak sama podkreśla, […]

Read More
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network

Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network

5 marca 2020

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique. Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. To rewolucja w kategorii produktów nawilżających, która opiera się na innowacyjnym systemie personalizacji. Każdy ma możliwość stworzyć swój idealny kosmetyk, dobrany do indywidualnych potrzeb z ponad 20 kombinacji. W styczniu br. […]

Read More
Czego oczekują uczestnicy od programów lojalnościowych?

Czego oczekują uczestnicy od programów lojalnościowych?

3 marca 2020

Polacy chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych. A wybór jest ogromny – coraz więcej firm oferuje programy przeznaczone dla konsumentów, ale także dla pracowników oraz dla kontrahentów (klientów biznesowych). Stare porzekadło głosi, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Zgodnie z tą zasadą współczesny klient nie zadowoli się już tym, co oferowały programy lojalnościowe kilka czy […]

Read More
Przyszłość reklamy DOOH – trendy i prognozy na rok 2020

Przyszłość reklamy DOOH – trendy i prognozy na rok 2020

6 lutego 2020

Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Cyfrowa reklama zewnętrzna rozwija się według prognoz i powinna utrzymać w nadchodzących latach tendencję wzrostową. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii na cyfrowych ekranach OOH? Komu reklama DOOH zawdzięcza swój sukces? Odpowiedzi na te pytania nie są jednoznaczne. Rynek reklamy zewnętrznej z roku […]

Read More
Polska agencja gamingowa świadczy usługi na skalę międzynarodową

Polska agencja gamingowa świadczy usługi na skalę międzynarodową

6 lutego 2020

Współpraca z rozpoznawalnymi markami, uczestnictwo w eventach na całym świecie oraz projekty realizowane dla branżowych liderów – wrocławska agencja gamingowa Fantasyexpo świadczy usługi na skalę międzynarodową. W Polsce Fantasyexpo jest znane przede wszystkim z organizacji kluczowych rozgrywek esportowych w ramach Polskiej Ligi Esportowej. Należy dodać, że agencja jest również właścicielem drużyny Izako Boars oraz portalu ESPORTNOW, a w 2019 […]

Read More

Influencer pomoże zdobyć klientów. Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

5 sierpnia 2018

Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów? […]

Read More

Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

3 sierpnia 2018

Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności. Tożsamość bowiem to wizja siebie samego, natomiast wizerunek stanowi nasz obraz w oczach innych. Szereg podejmowanych przez nas działań może mieć pozytywne, ale też niepożądane skutki dla naszego biznesu, które nieraz mogą nas wiele kosztować. W […]

Read More

Chupa Chups: influencerzy promują lizaki 3D

1 sierpnia 2018

Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy. – Nasz produkt jest skierowany do nastolatków, którzy właśnie tam często poszukują informacji o trendach i nowościach – mówią przedstawiciele Chupa Chups.

Read More