Breaking News

Żywność

LodyBonano idą na rekord

Franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnię na początku tego sezonu mieli chyba jakieś przecieki z góry. Dawno nie było tak dobrego sezonu. Jesteśmy dopiero na jego półmetku, a największa w Polsce franczyzowa sieć w branży – LodyBonano wydała już 12 milionów lodów.

Read More

Polska wołowina premium QMP zdobywa uznanie najlepszych szefów kuchni w Atenach

Dnia 22 lutego 2017 w Siedzibie Klubu Szefów Kuchni Grecji w Atenach (Chef’s Club of Greece) odbyło się spotkanie promujące polską wołowinę wysokiej jakości z certyfikatem Quality Meat Program (QMP). Spotkanie miało na celu wypromowanie znakomitej, polskiej wołowiny wśród najlepszych, greckich szefów kuchni. Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 17:00 od przedstawienia prezentacji multimedialnej na temat…

Read More

Chupa Chups: influencerzy promują lizaki 3D

Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy. – Nasz produkt jest skierowany do nastolatków, którzy właśnie tam często poszukują informacji o trendach i nowościach – mówią przedstawiciele Chupa Chups.

Read More

FM Logistic pomoże potentatowi w segmencie słodyczy w wejściu na polski rynek

Firma ETi European Food Industries S.A. powierzyła FM Logistic realizację usług magazynowych. ETi, producent czekolad, herbatników, ciastek oraz słonych przekąsek, należy do 100 największych przedsiębiorstw w Turcji z rocznymi przychodami rzędu 1,3 mld USD.Firma posiada w swojej ofercie 300 różnych produktów, które oferuje pod szyldem 45 marek. Posiada 8 fabryk zlokalizowanych w Turcji i Rumuni….

Read More

Polski Koszyk wspiera lokalnych dostawców

Klienci delikatesów internetowych Polski Koszyk mają możliwość zamówienia prawie 400 unikatowych produktów od lokalnych dostawców. W głównej mierze są to produkty ekologiczne, wytwarzane według tradycyjnej receptury, o starannie dobranym składzie. Lokalni producenci dbają o to, aby ich asortyment nie zawierał żadnych środków konserwujących, barwników, wzmacniaczy smaku czy też aromatów. Dzięki temu ich produkty są chętnie…

Read More

Nowa butelka Debic. Stworzona dla dłoni profesjonalisty.

W maju 2018 roku marka Debic wprowadziła nowy projekt butelek dla swoich produktów. Opakowania pojawiły się na rynku międzynarodowym w 1- oraz 2-litrowej odsłonie. Nowa butelka zaprojektowana została z myślą o profesjonalnych kucharzach, szefach kuchni, restauratorach oraz cukiernikach i ma odpowiadać na ich potrzeby.

Read More